I. Dostawa towarów wielkogabarytowych, tzn. produktów o wadze powyżej 30kg i  2,5m długości:

1. Przesyłki wielkogabarytowe dostarczane są autem ciężarowym o masie powyżej 7,5 tony. W związku z tym, dobierając adres dostawy należy uwzględnić możliwość podjazdu tego rodzaju ciągnika.

2. Przesyłkę wielkogabarytową przewoźnik dostarcza pod wskazany adres, z tym zastrzeżeniem, że bez obowiązku rozładowywania przesyłki z pojazdu. Między innymi, przewoźnik nie ma obowiązku wniesienia przesyłki na teren posesji Kupującego. Zastrzeżenie to dotyczy zwłaszcza przesyłek ciężkich i długich takich jak markizy, pergole, żaluzje o wadze powyżej 30kg.

3. Rozładowanie przesyłki wielkogabarytowej z pojazdu leży po stronie Kupującego. Sprzedawca zwraca uwagę, że do rozładunku przesyłek wielkogabarytowych ciężkich, tj. o masie powyżej 30 kg – 200kg będą potrzebne min. dwie osoby.

4. Każda usługa rozładunku z pojazdu przesyłki wielkogabarytowej i wniesienia jej na posesję jest usługą płatną dodatkowo. O zamiarze skorzystania z takiej usługi należy poinformować Sprzedawcę przy składaniu zamówienia ( uwagi dodatkowe).

5. Dostawa przesyłki wielkogabarytowej i jej rozładunek wymaga wybrania takiej opcji dostawy .

6. W okresie możliwym do dostarczenia przesyłki, numer telefonu wskazany do kontaktu w Formularzu Zamówienia musi pozostawać aktywny, aby w przypadku wystąpienia niespodziewanych okoliczności, umożliwić ewentualny kontakt Przewoźnikowi.

7. Dostawa przesyłek wielkogabarytowych, co do zasady, odbywa się w dniach roboczych pn-pt w godzinach pracy tj. 8-16.

8. Termin dostawy każdorazowo jest ustalany indywidualnie z Kupującym.

9. Dostawa przesyłki jest monitowana uprzednio poprzez wiadomość e-mail oraz sms o odpowiedniej treści.

10. W przypadku wystąpienia problemów i braku możliwości odbioru przesyłki, prosimy o niezwłoczne przesłanie informacji telefonicznie lub na adres mailowy service@markizy-opole.pl. Jeżeli zaplanowana dostawa została już rozpoczęta, tj. wyruszyła od Sprzedającego, możliwe jest naliczenie dodatkowych opłat.

11. W ramach usługi transportu przesyłki wielkogabarytowej, nie ma możliwości umówienia konkretnej godziny dostawy. Ewentualne ustalenia w tym zakresie można poczynić z Przewoźnikiem / Kierowcą w dniu dostawy, o ile będzie istniała możliwość logistyczna po stronie przewoźnika.

12. Nieodebranie przesyłki w ustalonym terminie dostawy spowoduje naliczenie kolejnej opłaty za każdą kolejną podjętą próbę dostawy.

13. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących transportu prosimy o skierowanie zapytania przed złożeniem zamówienia.